Repair service is available from our own factory trained and authorized
technicians. Take advantage of our fleet of well stocked vehicles and
courteous staff who are here to help you when you need us. We provide
service in your home on all major appliances, all makes and models
including Whirlpool, Maytag, Kitchen-Aid, Jenn-Air, Electrolux, Westing House, Frigidaire, DCS, Fisher & Paykel, Marvel and many more brands.
Business highlights
28 years of trusted experience
Services we offer
In home appliance repair by expert factory trained technicians. we repair clothes washers, dryers, refrigerators, freezers, ranges, wall ovens, microwaves, cook tops, dishwashers, wine coolers, ice makers, and trash compactors.
This company operates completely unethically. Called about a ripped washing machine rubber gasket seal that needed to be replaced. I told them the exact model number of the washer. They said that they needed to have a tech come out to check it out, which would cost $200 as an estimate fee! Then he would give us the price to repair and if we accepted it, he would repair it and take the $200 off from the final bill. Tech arrives and gives us a total price of $983 (for a rubber gasket!) after literally 1 minute of looking at it, which is more than we paid for the entire washing machine ($820). Then he also told us he couldn't do the repair then either way because he didn't have the part with him. I told them on the phone that there is no way we can afford that and that we can just buy a whole new machine for that price, and the very rude woman at the company said oh sorry all I can offer is a $15 off coupon code. Literally comical. I believe they purposely don't tell you how much it will cost in advance just so they can get the $200 fees. (they know about how much it would be based on the model number. Another company just gave me a ballpark estimate of $450 total through a simple email sent with make/model number, without the $200 BS fee to come "check it out") These guys are sick!! Stay far way from them.
Description of Work: Rubber gasket repair
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
$206
Response from Fleet Appliance Repair
We’re sorry to hear about your frustration and appreciate the opportunity to clarify a few things. Our estimate process is designed to provide accurate pricing based on an in-person assessment, as repair costs can vary due to labor, part availability, and installation complexity. While we understand your concerns, the total repair cost also included additional missing parts that were necessary for a proper fix, not just the rubber gasket itself. Additionally, this repair was being covered by the contract company. We regret that the cost wasn’t what you expected and that the part wasn’t immediately available, but we strive to provide transparent service and fair estimates. We value your feedback and will use it to improve how we communicate expectations upfront. If you’d like to discuss this further, we’d be happy to assist.
Stephen D.
10/2023
1.0
appliance repair
+ -1 more
After coming much earlier than quoted for the first visit, the same tech came the second time. Same attitude. Ran the machine for literally 4 minutes and said there was no leak. After he left I ran a load of laundry and there was water leaking from the soap drawer and bottom of the machine. Called to complain and they were only interested in their service fee. Paid them and will never use this service again. Now I get to pay a professional to fix my still leaking machine. Will warn anyone I meet not to use this service provider.
Description of Work: No work was done. Washing machine still leaking.
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
1.0
$141.16
Response from Fleet Appliance Repair
Thank you for your review. We understand your frustration with the unresolved issue with your washer. This is not the level of service we strive to provide, and we take your concerns very seriously. The technician noted that there was too much soap in your washer, causing suds leaking from your dispenser and leaking onto the floor. He advised you to run a clean cycle and if you had any issues afterward to call us back. To make things right, we would like to offer the following: A priority appointment with a different technician to thoroughly inspect and if needed repair the issue you're facing. We will ensure that your machine is fixed properly. Our aim is to rectify this situation and regain your trust. Your satisfaction is our top priority. Please get in touch with us at 631-286-7899 to schedule a follow-up appointment or to discuss any further details. We genuinely appreciate your feedback, which helps us improve our service. We want to ensure that no customer faces a similar situation in the future. Thank you for giving us the opportunity to address your concerns, and we hope to serve you better in the future.
Barbara H.
06/2023
1.0
appliance repair
+ -1 more
The request to increase gas flow to the burners was NOT performed, after a superficial check the problem blamed on the gas flow. The real problem, which was that the range had not been switched to propane, was not discovered. SERVICE FAILURE cost $276.
Description of Work: Gas range burner flames too low.
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
5.0
professionalism
1.0
responsiveness
2.0
punctuality
3.0
$276
Response from Fleet Appliance Repair
I apologize for the service you experienced with your gas range. I understand that you were not satisfied with the service provided, and I want to assure you that we are taking your concerns seriously. I have reviewed the details of your service call, and I understand that you requested that the gas flow to the burners be increased. However, it appears that the technician said the problem was the gas pressure. I want to apologize for the inconvenience this has caused you. However the installation company who installed the gas range or gas company will do the propane gas conversion for you. I appreciate your business, and I hope that you will continue to choose our company for your appliance needs.
Joseph H.
05/2023
1.0
appliance repair
+ -1 more
Called for an issue with my ice maker in the freezer. The freezer worked perfectly fine prior to them showing up. They sent a supposed technician Juan. He spent more time on the phone calling someone about the issue. Also did not have the tools needed, he didn't have a heat gun, and had to borrow my wife's hair dryer. After figuring out the problem he couldn't fix it cause he didn't have the needed part. But instead he broke the freezer door sensor so the freezer never got cold and all $300 worth of food in the freezer defrosted and spoiled. I found what he broke in the morning and was able to fix it then. But not til after all food was lost due to the tech incompetencies. I followed up with the company and the refused to compensate us for the loss caused by their technicians failure. I suggest never use this company
Description of Work: Needed repair to ice maker. Never got repair done due to estimate price of repair on a $50 part.
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
1.0
$140
Response from Fleet Appliance Repair
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with our technician and the subsequent loss of your food. We understand how frustrating it can be when a service call does not meet your expectations, and we appreciate you bringing this matter to our attention. We deeply regret that the required part was not available during the service call, and we understand the frustration you experienced when your freezer door sensor was inadvertently broken. We strive for excellent service and have addressed the issue internally. We value your feedback and aim to improve. Feel free to contact us with any further concerns.
Kevin O.
10/2022
1.0
appliance repair
+ -1 more
Do not use this company. I paid them $200 deposit to fix my dishwasher. They told me it would take a week to get the part. After waiting 2 months I still never got the part and asked my money back to use a different company. They refuse to give my money back. They are the worst company I ever worked with and very unprofessional
Description of Work: Dishwasher repair
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
1.0
Response from Fleet Appliance Repair
Hi [Member Name Removed], thank you for your review. I am very sorry about your issue with your dishwasher repair. I have reviewed your work order and it shows that your part was backordered by the manufacturer, and you cancelled the repair. We refunded your deposit, less the Dispatch fee. I am sorry for the miscommunication and if you need any more clarification, please reach out to us, our number is 631.286.1899. Thank you Bob Dougherty
Greg K.
07/2022
1.0
appliance repair
+ -1 more
Technician could not explain how they calculate their labor charge and was charging me more labor for the review of my issue than the cost of labor to actually fix it. Suggest you understand labor cost. The few of $129 to evaluate the problem did not cover. Additional labor was added and the job was not completed.
Description of Work: Needed Hood over Stove repaired
Rating Category
Rating out of 5
value
1.0
professionalism
1.0
$250
Response from Fleet Appliance Repair
Thank you for your review. I am sorry for this miscommunication. I read the technicians notes and it states that you refused a part that is needed to complete the repair. The Labor you paid for the technician to repair the fan, will be applied to the total cost, if you want the part installed. You can call us anytime and I can go over your ticket with you in detail. We are here everyday. Thank you.
Hildy T.
06/2022
1.0
appliance repair
+ -1 more
Really bad.Less than two months ago my 18 year old Fisher Paykel dishwasher drawer was not draining. I called Fleet and they sent Ryan. the only thing Ryan did was run the dishwasher - he never pulled out the unit, checked anything other than that. He informed me that the rotary was broken (a plastic piece that sits in the center of the drawer). He told me the "part" was $595. So i let him orDer it. I take the blame in not researching a new dishwasher drawer (which was only $799! and therefore I never would have spent that kind of money for a repair when I simply could replace it!!) but Ryan obviously did not know that the repair was completely a waste of money. Regardless he returned a week or two later, replaced the part, and then within a week or two the dishwasher was w=once again not working. He returned and told me that the part was defective, and my lines were clogged and i needed to call a plumber. My plumber was here the other day and told me that Ryan did not know what he was talking about and the lines were fine. At that point I went and purchased a new dishwasher and called Fleet to get financial renumeration. They offered to pay for the plumber ($222) and for the part (but they would have to send someone to pick up the faulty part) and it was at that time I learned that the part was only $150 and Ryan had the utter audacity to charge me $450 in labor, for running a dishwasher and completely misdiagnosing the problem. At this point Fleet has refused to do anything other than pay for the plumber and part and I am out over $600 in labor. Their repairman, paticularyly Ryan are completely unknowledgeable, unqualified and are basically thieves. DO NOT USE FLEET APPLIANCE REPAIR
Description of Work: dishwasher repair
Rating Category
Rating out of 5
Robert V.
03/2022
1.0
appliance repair, small appliance repair
+ 0 more
Stay away from Fleet Appliance they are a huge ripoff!! Technician spent 20 minutes at my house to replace the clip. Job well done, very professional! The price, however, was a total ripoff!! I don’t mind paying a reasonable price for work done but this was ridiculous! Unfortunately I was stupid enough to okay the job since they want to charge $150 for a dispatch fee if you don’t accept the job! I would NEVER call them again or recommend them to anyone!
Description of Work: Plastic clip on dishwasher top drawer
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
5.0
responsiveness
5.0
punctuality
5.0
$350
Response from Fleet Appliance Repair
Hello, Thank you for your review! I reviewed your work order, the GPS and the punch in times on Joe's app. It shows that Joe was there for 45 minutes. The clip is a factory Specified Part from Kitchenaid. We only use Factory Specified parts for quality control and the guarantee. I am sorry about the miscommunications, you can call me anytime if you need to rereview this work order at 631-286-7899. Thank you Bob Dougherty
Elma P.
08/2021
1.0
appliance repair
+ -1 more
Stay away! This company is horrible. If I could give them a zero star rating I would. My LG dishwasher wasn't draining. The technician came and told me that I needed a new pump and hose and the repairman would need to come back once the parts were in. He came back the following week when I was at work. My mom was at my house to let him in. He told her he replaced the pump and hose and the dishwasher was repaired. He collected his fee and left. When I came home I loaded my dishwasher and tried running it. I quickly got a 1E error which, when I Googled it means that it wasn't drawing water. When I pulled the bottom rack out to unload and wash the dishes the entire dishwasher fell forward, only to be stopped by the countertop. Apparently, the technician forgot to secure the dishwasher in place before he left. After several phone calls and insisting that I wanted a different technician, they sent a second technician to my house. He was there at best 5 minutes. The first two minutes he spent trying to figure out how to start my dishwasher. I had to tell him how to power up the unit. He then had to call into the office to figure out what to do next. Within in a couple of minutes he tells me that I need a plumber to fix the valve. A valve that was working just fine before the Fleet repair team came into my house. This second repairman did secure the dishwasher in place, however he didn't line it up properly. The left side is too far in and the right side extends beyond the countertop. I can also see the insulation. I've spoken to several customer service reps. Each one telling me they will call back or have someone else call back. They are still insisting that I need a plumber, however, I don't want anyone else working on the dishwasher for fear that Fleet will then wash their hands of their responsibility and blame the plumber for something that they did. I'm tired of getting passed around from person to person and being told that someone will get back to me. At this point, I just want a refund so that I can get my dishwasher fixed by someone else
Description of Work: Dishwasher Repair
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
1.0
Chris F.
10/2020
1.0
appliance repair, small appliance repair
+ 0 more
DO NOT use Fleet Appliance!! Technicianwe never needed. Sandy in customer service refuses to reimburse us for the part that they COULD use o misdiagnosed the problem with our refrigerator. now we are out $175 for a main computer board n another refrigerator. Fleet Appliance Repair Customer service is the worst
Description of Work: Refrigerator freezer not cooling
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
4.0
Linda L.
06/2020
1.0
appliance repair
+ -1 more
Horrible experience with this company. Came out to repair my parents' dishwasher, not only does the same problem exist, now it leaks! They have come out 4 times to repair, and each time the machine is worse. My parents' requested a refund because they do not have confidence that the technicians know how to repair machine, was told absolutely no refund. Sheldon especially was ruder, condescending and extremely unpleasant to deal with. They took advantage of my elderly parents and refuse to provide a refund, even as the machine is now in worse condition. STAY AWAY FROM THIS COMPANY!
Description of Work: Dishwasher repair
Rating Category
Rating out of 5
MICHAEL W.
09/2018
1.0
appliance repair, small appliance repair
+ 0 more
Fleet refused to set up an appointment to service our dryer even though they are the primary LG warranty service provider in the area.
Description of Work: The wrinkle guard on the electric dryer is not working properly
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
1.0
Brendan S.
04/2018
1.0
appliance repair
+ -1 more
Worst consumer experience I've ever had. Hundreds spent, at least 4 visits, 2 months, and appliance is still broken. Terrible experience. My opinion: STAY AWAY.
Description of Work: Appliance repair
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
3.0
punctuality
3.0
$400
Charlotte K.
07/2017
1.0
appliance repair
+ -1 more
Technician arrived on time, and called before coming -- that part was great. Then it went downhill. Technician told me it needed a part, and it would take 10 days to get it. I waited 10 days and called to follow-up. I was told by MIchelle (claims to be customer service manager) that the technician quit and they didn't know what part was needed so WE NEEDED TO START ALL OVER! When I asked for an afternoon appointment they refused to accommodate the request (I was flexible on which day, but I need it to be after 1:00 pm). I asked to speak to her manager, and she told me she works for Bob the Owner and she wouldn't connect me with him. I went to another company -- these people don't deserve my money!
Description of Work: Washing machine repair -- it was leaking and making noise
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
5.0
Judy M.
10/2014
5.0
appliance repair
+ -1 more
It was good. The oven was fix and the freezer wasn't worth fixing. They came when they said they would and called me to let me know they would be little late. I was very happy with them and I would call them again if I needed another repair.
Description of Work: I needed a repair on my oven and they also looked into a freezer I had that wasn't working.
Rating Category
Rating out of 5
quality
5.0
value
2.0
professionalism
5.0
responsiveness
5.0
punctuality
5.0
Yes, I recommend this pro
Response from Fleet Appliance Repair
Thank you for taking the time to give us this review, we always try our best, to make our customers happy.
Bonnie K.
08/2014
1.0
appliance repair
+ -1 more
Hire Mahler he came on time and fixed the dishwasher in 1/2 an hour.
Description of Work: We waited from 11:00 - 2:00 and gave up a day of work and when I called at 2:00 ( the end of the estimated time, they said someone cancelled our service). This is totally untrue and I feel this company owes me a day's pay.
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
1.0
Response from Fleet Appliance Repair
As the owner of Fleet Appliance Repair, I have to sincerely apologize for the miscommunication. In our records it shows your husband made the service call as his name is on the ticket. We have a record of an outgoing call to you at 2:20pm, Thursday the day before to confirm the appointment for Friday, which you did confirm. Then someone called us and canceled the appointment at 2:42 pm Thursday. This is what is in our records and from what the office staff remembers. If it is an error on our part, I cannot find it and I would really appreciate if you could call us and help resolve this issue. I certainly would not like this to happen again. My name is Bob Dougherty and you can reach me at 631-286-7899. Once again I am very sorry for this.
John R.
07/2014
5.0
appliance repair
+ -1 more
They did a wonderful job. They were very through. They kept their appointment and were very communicative. I can't say enough good things about them.
Description of Work: They fixed a refrigerator and stove for me.
Rating Category
Rating out of 5
quality
5.0
value
5.0
professionalism
5.0
responsiveness
5.0
punctuality
5.0
Yes, I recommend this pro
Response from Fleet Appliance Repair
Thank you for the review! It certainly means a lot to us, and we passed this review on to our staff. It made there day!
Elizabeth W.
11/2013
2.0
appliance repair
+ -1 more
My husband called and explained what we needed. He was told it would cost $79.00 for someone to come out and adjust the burners. He had originally called Viking and given the model number. They explained that only an adjustment was needed -- no materials. The repairman arrived and first asked if the parts had been ordered that would be needed for this stove. I think they were orrifaces. Once my husband said he had spoken directly to Viking and was told no parts were needed -- he changed his tune. Oh let me check and see -- of course he then said no parts were needed. He spent a total of 15 minutes adjusting the burners. He gave us a bill for $195.52. My husband was shocked and explained what he had been quoted. The repairman said that was the cost. My husband called the company on Monday, and they explained they follow a national pricing book. They said the $79 charge was just for someone to come out. However that was never explained. He was told it would COST $79 -- especially as no materials were needed. Total misrepresentation of the pricing. I would not have used them had they quoted us the correct price of $200 for a 15 minute job of adjusting burners.
Description of Work: Adjusted the burner openings on viking stove to work with gas instead of propane.
Rating Category
Rating out of 5
quality
3.0
value
1.0
professionalism
2.0
responsiveness
3.0
punctuality
4.0
$195.52
Lisa C.
09/2013
5.0
appliance repair
+ -1 more
This is the first appliance repair company that I've used with online scheduling. I got an appointment when I requested 3 days later. The communication about the times of the visits (there were 2) and an unexpected postponement was prompt and always polite. The repairman was knowledgeable and fixed several unanticipated problems, some of them the result of previous faulty repair. The only drawback was a $220 and quot;trip feeand quot; for 2 visits. Still, highly recommended.
Description of Work: KitchenAid freezer not cooling properly.
Rating Category
Rating out of 5
quality
5.0
value
3.0
professionalism
5.0
responsiveness
5.0
punctuality
5.0
Yes, I recommend this pro
$900
Patricia N.
06/2013
5.0
appliance repair
+ -1 more
It is a shame Adam is leaving your company. He is a true asset!
Description of Work: D/W Broken 1st tech misdiagnosed. Adam the 2nd tech was wonderful. Very knowledgeable & a pleasure!
Rating Category
Rating out of 5
quality
5.0
value
5.0
professionalism
5.0
responsiveness
5.0
punctuality
5.0
Yes, I recommend this pro
$87
Patrick S.
01/2013
5.0
appliance repair
+ -1 more
We were given a time window and the service technician(John) arrived in the time window. The John was very polite and professional. He spent about 40 minutes going over the refrigerator and freezer. He found the frig to be working normal but that the ice maker was failing and that the inline water filter needed to be replaced. We concurred with ordering the parts and follow-on repairs. Overall we received excellent service.
Description of Work: Our refrigerator seemed to be acting up so we contacted Fleet Appliance Repair to come out and take a look at it.
Rating Category
Rating out of 5
quality
5.0
value
4.0
professionalism
5.0
responsiveness
5.0
punctuality
5.0
Yes, I recommend this pro
$89
Lawrence N.
07/2010
1.0
appliance repair
+ -1 more
Tech came. Switch was burnt out. Said he'd call back with an estimate. The $87 cost of the service call would be deducted from final price. He called the next day to say the switch was no longer available and there was nothing he could do. I got the switch from eBay. I called and told them, and wanted to confirm that the previous service call's cost was to be deducted. They said they'd call back b/c the person with authority to ok it was on another line; I said I'd hold. I held for 30 minutes. Lisa told me they'd have to call back b/c the other person (Michelle, I believe) was still on another line. They did not call back so I called them. She told me that they had already told me that the cost of connecting the switch would be $225. Not true. But $225 for a switch? Got somebody else to connect it for a $50 service call. It took 5 minutes.
Description of Work: Tech came because of inoperable downdraft switch on Jenn Air Stove. Jenn Air recommended Fleet as an authorized service provider.
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
1.0
punctuality
4.0
$87
Response from Fleet Appliance Repair
We are very sorry for your trouble, We do not install parts unless they are factory specified brand new parts. We do not buy unknown parts or install unknown parts form the Internet. The cost of the labor is $145.05 additional not $225.00. We will send a factory trained, licensed, uniformed, back ground screened employee in a lettered company vehicle to install your part. I am sorry but $50.00 is below our cost. Please call if you would like to discuss any further.
JEAN C.
06/2010
1.0
appliance repair
+ -1 more
We said we would call Fleet back to let them know. Our neighbor, an engineer, came over. He and my hub pulled the unit from the wall (the tech DID NOT). They too off the side panel and found a burnt DIODE. They ordered and replaced that one part for $85 (would have been less w/o shipping and from another parts store). THAT ALONE FIXED THE ENTIRE PROBLEM! We called Fleet to complain and they will not refund the cost for the lying estimate. Their tech did not check the correct area of micro and was just trying to rip us off. It still works perfectly! $848.00 compared to $85.00???? Give me a break. Fleet are rip off artists and inept! DO NOT USE THEM!
Description of Work: Got an estimate to repair Kitchenaid wall microwave (part of an over/microwave unit). The tech pulled off the control panel (where the time buttons are) and then said we needed a new magnatron and a new transformer...cost would be near $800.00!! Might also need a diode he said. Fleet called us and said with tax the repair would be about $848.00!!!
Rating Category
Rating out of 5
quality
1.0
value
1.0
professionalism
1.0
responsiveness
3.0
punctuality
3.0
$87
Response from Fleet Appliance Repair
I am so sorry for the trouble Member, the technician that serviced your unit misdiagnosed the repair. He misread the readings on his electrical multi-meter and since then he has been re-trained so this problem will not happen again. I hope the check we mailed you for the full refund of all your monies and our sincere apologies will resolve this issue. Please feel free to call us with any additional questions. Bob Dougherty!
Raymond M.
11/2007
1.0
small appliance repair
+ -1 more
I liked the service man: very knowledgeable, very professional, but the prices? Ridiculous!
Description of Work: The serviceman was great. Knew the washing machine. Fixed it with a plastic coupling. Why the super ridiculous price? $234 for a part worth $11? Ripped off? Never again.
Rating Category
Rating out of 5
quality
5.0
value
1.0
professionalism
5.0
responsiveness
5.0
punctuality
5.0
$234
Response from Fleet Appliance Repair
Thank you for your response. I appreciate you letting me know of your feelings and thoughts surrounding your washing machine repair. I’m sorry for any confusion, frustration or tension we may have caused you. I will explain our charges and ask that you call me if anything in this response does not make sense or is not clear in any way or if you simply want to discuss this matter further. We operate a straight forward business with an “Honest, Reasonable & Reliable” outlook. We always quote all repair estimates up front before any work is completed. We offer a lifetime warranty on defects in our workmanship, a 90 day warranty on parts and 30 day labor warranty on manufacturing defects and show up when we say we will. All of our repair prices come from “The Major Appliance Service National Price Guide”, the blue book in the appliance repair industry (if you like I will send a copy from the book where it lists the price for the replacement of the motor coupling in your washing machine). These prices are a flat, fixed fee depending on the needed repair and we explain this to our customers. Flat rates are based on an average replacement time. Some Technicians are faster and some are slower, you experienced and benefited from a highly trained Technician. I know you can find appliance parts online cheaper than we sell them for. We do charge a mark up and for that you get a valid warranty, IE if your part fails due to manufacturing defects less than 90 days we will not charge you for the part. If it is supplied by the customer and fails, you will have to pay all charges again. We deliver excellent service and have been honored with many awards, both locally and nationally. The few complaints we receive such as yours come to me as the founder and company president and I address each one with our Mission Statement in mind (please see mission statement on our website www.fleetappliance.com ). We really do try to live up to a higher set of standards. As I said please call me if you would like to discuss this further. Bob Dougherty!
02/2006
5.0
appliance repair
+ -1 more
FLEET APPLIANCE CAME IN, DID WHAT THEY NEEDED TO DO AND LEFT POLITELY. THE PRICE WAS VERY GOOD. I THINK YOU PAY MORE FOR LABOR, BUT MY SERVICE WITH THEM WAS GOOD.
Description of Work: REPLACED A FUSE THAT WAS IN THE MICROWAVE.
All statements concerning insurance, licenses, and bonds are informational only, and are self-reported. Since insurance, licenses and bonds can expire and can be cancelled, homeowners should always check such information for themselves. To find more licensing information for your state, visit our State Contractor License Requirements page.
*Contact business to see additional licenses.
Service Categories
Appliance Repair
FAQ
Fleet Appliance Repair is currently rated 2.3 overall out of 5.
Sunday: Closed
Monday: 9:00 AM - 5:00 PM
Tuesday: 9:00 AM - 5:00 PM
Wednesday: 9:00 AM - 5:00 PM
Thursday: 9:00 AM - 5:00 PM
Friday: 9:00 AM - 5:00 PM
Saturday: Closed
Fleet Appliance Repair accepts the following forms of payment: American Express,Check,Discover,Financing Available,MasterCard,PayPal,Visa
No, Fleet Appliance Repair does not offer free project estimates.